Amazon hakkab Fortumo turundusplatvormi kaudu pakkuma 390 miljoni kasutajaga Jio klientidele Amazon Prime teenust - sealhulgas video ja muusika, e-raamatud, videomängud ja e-kaubandus.

Mobiilimakselahenduste kõrvale ehitatud turundusplatvorm võimaldab Fortumo klientidel viia oma turunduskampaaniad mobiilioperaatorite, TV- ja internetiteenuste pakkujate kanalite kaudu lõpptarbijateni.

Jio on teine telekommunikatsiooniettevõte Indias, kes on Amazoniga ühendatud Fortumo kaudu: eelmise aasta juulist on riigis tehtud koostööd ka teleteenuse pakkujaga Tata Sky. Amazon kasutab lisaks Indiale Fortumo platvormi Hispaanias, Inglismaal, Iirimaal, Malaisias, Poolas ja Prantsusmaal.

Hiljuti on Fortumo teatanud ka koostöö alustamisest mänguarendajaga Epic Games ning Myanmari mobiilioperaatoriga Mytel Myanmar, samuti Google Play maksete käivitamisest mobiilioperaatoritele Tune Talk Malaisias ja Ufone Pakistanis.

Fortumo platvorm võimaldab digiteenuste ettevõtetel koguda mobiilimakseid ja viia koostöös mobiilioperaatoritega läbi turunduskampaaniaid.

2019. aastal vahendas Fortumo 164 miljoni euro väärtuses klientide makseid, teenides 2,2 miljonit eurot kasumit. Käesoleval aastal teenis ettevõte ainuüksi märtsist maini 19,8 miljonit eurot tulu ja maksis 424 000 eurot riiklikke ning 447 000 eurot tääjõumakse.

2007. aastal asutatud Fortumo kuulub 2020. aasta juunist Londoni börsil noteeritud Boku Inc. ettevõtete gruppi. Fortumol on kontorid Tallinnas, Tartus, Delhis, Jakartas, Madridis, Singapuris ja Hanois. Ettevõte on olnud kasumlik alates 2009. aastast.