Mäng tuli välja mullu 6. juulil ja nädal hiljem jõudis selle kasutajate arv tippu - 13. juulil 2016 registreeriti Pokémon Gol 28,5 miljonit kasutajat. Juuli lõpuks oli mängust saanud kõige kiiremini levinud, läbi aegade populaarseim ja tulusaim mobiilimäng. Kuid paari kuuga langes igapäevaste kasutajate arv jõudsalt ja aasta lõpuks oli igapäevaseid kasutajaid vaid umbes viis miljonit. See tähendab, et poole aastaga kaotas mäng umbes viis kuuendikku kasutajaist.

Umbes sinnakanti ongi nende hulk nüüdseks väidetavalt pidama jäänud, ka tänavu aprillis teatati, et igapäevaste mängijate arv pole madalamale kukkunud. Mängu arendaja Niantic kasutas siis juba teist mõõtkava, öeldes, et igakuiseid aktiivseid kasutajaid on 65 miljonit (suurem number on ju ikka uhkem).

Hoolimata langusest kasutajanumbreis, mis jäi peamiselt eelmise aasta teise poolde, toob Pokémon Go loojaile siiani tublisti raha sisse ja on siiamaani üks populaarsemaid mobiilimänge maailmas. Esialgsed numbrid olid lihtsalt nii võimsad, kõige varem mobiilimängude maailmas toimunuga võrreldamatud. Niantic on mängule aja möödudes tublisti erinevaid lisasid külge kruvinud ja katsunud sohitegijatele kaikaid kodaraisse pilduda.

On lisatud ka palju erinevaid uusi pokémone, keda püüda (milles teatavasti kogu selle mängu mõte seisneb). Juuni viimastel päevadel sai Pokémon Go ka senise suurima funktsionaalse uuenduse, tänu millele on muude uute lahenduste hulgas võimalik nüüd mängus üheskoos teiste kasutajatega kolmandate mängijate gyme ehk Pokémonide treeningupaiku rünnata. Ning nagu Ars Technica vahendab, on 22. juulil tulekul ka esimene fännide suursündmus tegelikus maailmas ehk Chicagos peetakse pidu nimega Pokémon Fest.

Ühesõnaga - mäng toimib ja funktsioneerib jätkuvalt miljonite kasutajatega ning edukalt, ehkki alguspäevade hüpermenust on numbrid kaugel-kaugel. Ent teisalt - kes oleks niisugust ülemaailmset mulli aasta tagasi üldse oodatagi osanud?