Tegelikult on sotsiaalmeedia lühikeses ajaloos palju näiteid, kuidas ka arvukad kasutajahordid ei suuda teenuse käigushoidjatele piisavalt raha sisse tuua.

Kasumisse jõudmisega on probleeme nii suurtegijatel nagu Twitter ja YouTube kui ka suurusjärgu võrra pisematel tegijatel nagu Vine (kuuesekundiliste videote keskkond, mis lõpetas tegevuse aasta eest, kuigi sel oli kõrgajal isegi 200 miljonit aktiivset kasutajat).

Twitterit on kasumi puudumine kummitanud... õigupoolest alati. Teenust arendav ja käigushoidev firma sündis 21. märtsil 2006, aga jõudis oma esimese kasumit toonud tegevuskvartalini alles möödunud aasta lõpus.

Just nii, 2017. aasta 31. detsembril lõpenud kvartal on esimene, mis Twitterile kokkuvõttes on raha sisse toonud. Selle suurus on ca 74,25 miljonit eurot, käive oli aga ca 597,17 miljonit eurot.

See ei tähenda aga, et kõik on hästi. Twitter jäi 2017. aastal siiski umbes 88,12 miljoni euroga kahjumisse. Võrdluseks, et 2016. a kahjum oli u 372,87 miljonit eurot.

Teenuse võimetus kasumit teenida on muidugi üllatav, kui arvestada, et see on paljude kuulsuste hulgas väga populaarne.

Aktiivseid ehk vähemalt kord kuus sisselogivaid kasutajaid on hetkel 330 miljonit.