Nüüd saavad ka miljard Facebooki kasutajat trellidega teemasid teha.

Kirjuta ükskõik millise sõna ette trellide märk (näiteks #Delfi) ja see sõna muutub lingiks, teatas Facebook. Kui teised kasutajad sellele lingile vajutavad, näevad nad kõiki postitusi sama sõnaga, mida nendega jagatud on.

Twitteris on trellidega teemad ehk hashtagid kasutusel algusest peale ja selle taga peitub ka suur äri.

Näiteks ameerika jalgpalli hooaja finaalmängu SuperBowli teleülekande reklaamklippides, mis on USA kalleim telereklaami eetriaeg, kasutasid viimasel korral pooled ettevõtted hashtage.

Seni lõikas sellest ainult kasu Twitter, kuhu inimesed nendel teemadel sõna võtma ja kommenteerima läksid. Nüüd loodab kasutajate huvi suurendada ka Facebook.

Facebook ütleb praegu, et reklaamiostjad ei saa veel trellidega märgitud teemasid ise kasutada, osta või promoda, kuid tõenäoliselt muutub see tulevikus.

Madala aktsiahinna pärast vastu pead saav Facebooki juhtkond otsib pidevalt uusi võimalusi raha teenimiseks.