Mario Kart’i, vuntsidega torumeeste rallimängu, müüdi 8,94 miljonit ühikut: USAs viis, Jaapanis kaks ja Ühendkuningriigis 1,94 miljonit, selgub erinevate turuuuringuettevõtete koondülevaatest.

Mario Kart’ile järgneb müügitulemustelt Wii Fit — mäng, mis idee järele peaks aitama inimestel ekraani ees sporti teha, aga tegelikult viib agarad harrastajad haiglasse. Mäng müüs maailmas ühtekokku 8,31 miljonit koopiat, sellest 4,55 miljonit USAs, 2,15 miljonit Jaapanis ja 1,61 miljonit Inglismaal.

Tõbrasvennaste Bellic’ite seiklused (GTA IV) pälvisid kolmanda koha väärilise mängusõprade armastuse. Mängu müüdi ühtekokku 7,29 miljonit eksemplari. Ameeriklased viisid poest koju 5,18 miljonit GTA IV mänguplaati, Britid 1,85 miljonit ja jaapanlased 256 000 mängu.

Neljandale kohale trügis torumeeste eestvedamisel Super Smash Bros Brawl löömamäng, mida müüdi ühtekokku 6,32 miljonit ühikut. USAs 4,17 miljonit, Jaapanis 1,75 miljonit ja Inglismaal 404 000.

Call of Duty: World at War on viies enimmüünud mäng. Mängutootja Activsison tarnis ühtekokku 5,89 miljonit koopiat, sellest 4,46 miljonit USAs ja 1,43 miljonit Suurbritannias. Jaapani turul nimetatud mäng ilmavalgust veel näinud ei ole.

Tegelikult aga saab neist mängu müügitulemustest järeldada, mida inimesed tegelikult tahavad. Inimesed ei soovi tohutute eelarvete, kõrgresolutsioonis filmigraafikaga ja sügava filosoofilise sisuga monumentaalteoseid (MGS4), vaid jalaga tagumikku tüüpi kerget meelelahutust.