Töö DECTA loomisel kestis ligi aasta. Uue keskuse eelseisvast käikulaskmisest teatati ametlikult Riias 2014. aasta sügisel toimunud rahvusvahelisel elektroonilise äritegevuse konverentsil eCom21. Kõik suuremad tehnoloogilised tööd lõpetati varsti pärast seda. Praegu tagab maksetöötluskeskus klientide täieliku ja häireteta teenindamise.

DECTA juhtkonna teatel on keskuse klientideks oodatud pangad, pangavälised finantsinstitutsioonid, makseteenuste osutajad (IPSP) ja veebikaupmehed Baltimaadest, EList, SRÜst ja teistest maailma piirkondadest.

DECTA pakub oma klientidele kasutusvalmis tehnoloogilisi lahendusi, tagab häireteta teeninduse ning lihtsa ja mugava integreerumise.

Praegu teenindab DECTA täielikult Läti suurima erapanga Rietumu maksekaartidega tehtavaid internetitehinguid, lähiajal on kavas saada selle valdkonna tehingute teenindamisel Baltimaade liidriks.

DECTA tarkvara ja tehnoloogia on välja töötatud koostöös Põhja-Euroopa ühe juhtiva IT-firmaga Tieto ja rahvusvahelise arvutitehnoloogia arendamise korporatsiooniga Oracle. DECTA on moodustanud meeskonna esmaklassilistest spetsialistidest, kellel on suured kogemused maksekaartidega töötamisel.

Rietumu panga esimene asepresident Ruslan Stetsjuk märkis: „DECTA on esimesena Balti riikides viinud ellu kõige uuenduslikumad tehnoloogilised lahendused. Pangana, mis on elektroonilise äri teenindamise valdkonnas piirkonna liider, püüame pakkuda oma klientidele kõige novaatorlikumaid teenuseid. Seetõttu annab tegutsemine sellisel tasemel maksetöötluskeskuse kaudu nagu DECTA meile suure konkurentsieelise.”

Üksikasjalik teave veebilehel www.decta.com.

Jaga
Kommentaarid