Humanoidne Pepper on sotsiaalne suhtlusrobot: aitab inimesi vastu võtta, registreerida ja töötajaid külalistest teavitada. Tulevikus on plaanis lisada talle oskusi, et tehisabiline lahutaks klientide meelt ning jagaks soovijatele infot toodete kohta.

Hansab Groupi innovatsioonijuht Priit Ivanov ütleb, et Pepper on täna Baltimaades ainulaadne.

“On selge, et robootika on muutumas meie elu osaks ning meil on eesmärk seda suunda meie koduturgudel arendada. Sellised lahendused aitavad teatud äriprotsesse tõhusamaks muuta,” kommenteerib Ivanov.

Humanoidroboti eesmärk pole siiski inimtööjõudu välja vahetada. „Robotite abil same teenuseid efektiivsemaks muuta. Inimesed peavad ikka olema, kuid nemad saavad keskenduda keerulisematele ülesannetele."

Foto: Hansab / Telia

Teisi Peppereid võib juba õige pea kohata ka Telia esindustes, kus roboti eesmärk on klientidega suhtlemine ja järjekorda registreerimine.

Softbank Roboticsi toodetav Pepper on esimene robot, kes suudab tuvastada inimese emotsioone ja kõnemaneere ning vastavalt nendele valida ka sobiva suhtlusstiili.

Pepperi peamised kasutusalad täna on büroode administreerimine, kauplustes toodete tutvustamine, lennujaamade check-in'ide assisteerimine, järjekorrasüsteemid ja meelelahutus. Lisaks on Pepper populaarne koduse meelelahutajana.

Softbank Robotics on tänaseks müünud enam kui 10 000 Pepper-robotit, neid kasutab rohkem kui 2000 ettevõtet üle maailma.