„Uute pakettidega saame pakkuda enneolematult häid tingimusi, kuna hoiame kokku müügi- ja teeninduskuludelt. Need kehtivad ka siis, kui klient on ostnud meie juurest mobiiltelefoni.

Kui ta soovib lahkuda, siis ta saab seda igal ajal teha ja jääb ainult telefoni järelmaksu maksma, kuid ta on alati meie juurde tagasi oodatud,“ rääkis Tele2 tootedirektor Katrin Aron.

Inimesel pole edaspidi ühtegi põhjust esindusse minna ja Itella SmartPOST toimetab nii SIM-kaardi, telefoni kui ka muud tellitud tooted kohale 24 tunni jooksul.

„Prognoosime, et tänavu liitub Tele2-ga veebi teel 10% klientidest, nelja aasta pärast 50% ja ligi 90% tehingutest toimub online’is. Seetõttu koondame fookuse digivõimalustele nagu juturobotid, iseteenindus, äpid, tehisintellekt,“ rääkis Aron.

(Foto: tootja)

Mujal on sarnased veebipõhised lahendused juba olemas, tuntuim neist on Ühendkuningriigi virtuaalne mobiilioperaator GiffGaff, mille müük ja teenindus on täielikult online’is. Kliendid armastavad selle kiirust ja lihtsust.

„Oleme sarnast lahendust kaua välja töötanud ning viisime koostöös Faktum & Arikoga läbi uuringu, mille valimisse kuulusid 515 Eesti mobiilioperaatorite klienti,“ rääkis Aron.

„Tulemustest selgus, et 2/3 vastanutest häiris tähtajaline leping operaatoriga ning neile meeldiks tähtajatu leping ja vabadus liikuda. Uurisime ka, kui paljud oleksid nõus internetist tooteid ja teenuseid ostma – 60% vastanutest olid valmis saama kliendistaatust veebis.

Uuringust tuli välja, et ostuotsuse määrab mobiilipaketi hind ning kliendi jaoks on tähtsad piiramatus mahus kõned, SMSid ja internetimaht keskmiselt 15 GB. Viimane on olulisim just noorte jaoks.“

Tele2 hakkas äsja esimesena Eestis pakkuma piiramatute mahtudega sidepaketi. Ka üks Snäppi digipakettidest on piiramatu mahuga. Andmemahtu ei saa aga kasutada Euroopa Liidus.

Snäpp-digipakette saab alates tänasest tellida Tele2 veebilehelt.