Gartner ennustab muuhulgas, et 2013. aastal on maailmas kasutusel 1,83 miljardit netilehitsejaga mobiiltelefoni ja ainult 1,78 miljardit personaalarvutit, nii et mobiiltelefonid kujunevad kõige levinumaks brausimisvahendiks. Veidi hiljem, 2015. aastal, hõivavad mobiilid ka reaalselt eelistatuimate brausimisseadmete trooni.

Kolm miljardit täiskasvanud inimest saavad 2014. aastal taskuseadmete või internetilahenduste kaudu elektrooniliselt äriasju ajada. Arenevatel turgudel on sel ajal eelistatud siiski veel sularahapõhine arveldamine.

2012. aastaks on 20 protsenti ettevõtteid IT-varadest priid (no IT assets), sest töötajad kasutavad virtualiseerimist, isiklikke arvuteid ja pilvtöötlusel põhinevaid teenuseid.

See tähendab, et IT-valdkonnale pühendatud osad eelarvest kahanevad või kantakse muudesse valdkondadesse ümber; IT-toega seotud töölisi tuleb palgata jätta või ümber koolitada.

2012. aastaks kuulub pilvtöötlusega seotud IT-teenuste turust viiendik India tegijatele.

Ettevõtted muutuvad "rohelisemaks", sest serverite virtualiseerimine ja pilvtöötlus aitavad energiat säästa ja keskkonnaga arvestamisest kujuneb seeläbi iseseisev aspekt äriplaanides ning uute projektide arendamisel. Samuti võib sellega tegelemine mõjutada ettevõtte väärtust aktsiaturul.

Facebook kujunes 2012. aastaks netiseltsielu ja üldse sotsiaalvõrgustike südameks. Selle rakendused ja laiendused ühendavad ka teisi sotsiaalvõrgustikke, mis ellu jäänud.

Internetiturustus on 2015. aastaks hoolega reguleeritud ja ülemaailmse turu suurus on üle 250 miljardi dollari. Spämmiga võitlus ei too paraku inimestele lõplikku võitu, igas turustuskanalis on endiselt palju rämpsu.

2015. aastal on võrgupõhised otsingud keskendunud otsingute kontekstile ehk kasutajate tegevusmustritele. Nüüdisaja otsingud "tõmbavad" netist infot, kontekstipõhised otsingud hakkavad aga pigem "lükkama" eelneva tegevuse põhjal eeldatavalt tähtsa info inimeseni. Kontekstipakkujad omandavad äris mõjuka positsiooni, ettevõtted peavad tulevikku silmas pidades seda trooni hoolega püüdma.

Kuna "mobiilse veebi" kasutajad soovivad surfates arvutikasutajatest tavaliselt vähem klikke sooritada, võib saitide ja nende taga seisvate firmade mõjukusel kaasa rääkida, kas väheste klikkidega saab palju infot kätte või peab saidil palju ringi sebima.