Pärast ligi kahe aasta pikkust beetatestimist on teenus tõesti valmis, aga nimi on lühem kui enne: lihtsalt Workplace.

Platvorm on täitsa "tavalise" näoraamatu moodi, aga töö- ja eraasjade lahus hoidmiseks pole mõtet oma kontaktinimekirja niisama tuttavaid lisada. Nii on kerge jagada infot ainult kolleegidega, liituda töögruppidega jne.

Olemas on kõik või paljud FB tähtsamad võimalused nagu uudisevoog, otsevideo, reaktsioonid (postitustele reageerimiseks mõeldud emoji'd), grupid, tšätt, helistamisvõimalus jne.

Workplace kui äritoode pole tasuta, vaid nõuab tasu kasutajate aktiivsuse põhjal. Kui vähemalt kord kuus sisse logid, oled aktiivne kasutaja.

Kolmekuine prooviperiood on tasuta, edasi maksab konto loonud osapool kuutasu vastavalt oma aktiivsete kasutajate arvule:

* kuni 1000 aktiivselt kasutajalt igaühe eest kolm USA dollarit kuus,

* 1001 kuni 10 000 inimeselt igaühe eest kaks dollarit kuus

* alates 10 001 inimeselt igaühe eest dollar kuus.

Workplace'i kasutavad juba näiteks Royal Bank of Scotland, Booking.com ja Starbucks. Tehnoloogiafirmad armastavad aga sellist äppi nagu Slack, eriti USA-s, neid on ilmselt raske üle meelitada.

Äpp on saadaval Androidi ja Apple'i nutiseadmetele.