Suurimad teleritootjad koos Sonyga nagu Samsung, LG ja Panasonic näevad ruumilist pilti esitavas 3D-tehnoloogias päästerõngast, mis teleriärile taas elu sisse puhub, vahendab Wall Street Journal.

Sony on kinnitanud oma huvi 3D-tehnoloogia arendamise vastu, kuid pole varem avalikult maininud ajakava, millal esimesed telerid võiksid turule jõuda. Ametlikult tutvustab ettevõte oma 3D-telerite plaani sel nädalal Berliinis algaval IFA elektroonikamessil.

Teleritootmine on viimased viis aastat Sony’le kahjumit toonud ja üks senistest strateegiatest, mida ettevõte on arendanud, seisneb rõhu panemises lihtsamate mudelite tootmisele, sest inimestel pole tehnoloogiaimede eest maksmiseks lihtsalt raha.

3D-televisooni tulekuga kaasneb mitu probleemi — sisutootjad peavad oluliselt täiendama salvestustehnoloogiat, samuti on vaja märgatavaid jõupingutusi pildiformaatide ja tehnoloogiate standardiseerimise vallas.