Näiteks sel suvel üllatas Microsoft paljusid otsusega 23,3 miljardi euro suuruse diili teel sotsiaalvõrgustik LinkedIn enda omaks teha.

Nii mõnigi tehnoloogiahuviline imestas, et miks keegi LinkedIni eest nõustub nii palju maksma ja mida MS üldse sotsiaalvõrgustikuga peale hakkab. Nüüd selgub aga, et hiidfirma on sarnast käiku ennegi kaalunud.

Microsofti kunagine värvikas tegevjuht Steve Ballmer mainis hiljuti CNBC telesaates, et MS ei himustanud küll kunagi tõsiselt Twitterit, aga oli väga huvitatud Facebookist ja pakkus viimase esindajatele 2010. aastal 24 miljardit USA dollarit.

Facebook on nii suureks kasvanud - tänavuse aasta teises veerandis 1,71 miljardit aktiivset kasutajat, kes vähemalt kord 30 päeva jooksul sisse logivad –, et selle eest 24 miljardit USA dollarit maksta ei tundugi nii võimatu.

Küll aga tundub tagantjärele veelgi veidram, et LinkedIn kui nišitoode MS-i meelest praktiliselt sama hinda vääris.

Muidugi on Facebooki üritanud osta ka teised tehnoloogiahiiud. Näiteks Yahoo pakkus 2006. aastal, kui FB oli alles kaheaastane, neile miljardit dollarit. Õnneks oli Zuckerbergi kambal julgust ära öelda ja täna on nad kokkuvõttes palju-palju rikkamad.

Facebooki (firma) turuväärtus on hetkel ligi 57 miljardit dollarit.