Carrie on nii koolis kui ka kodus kiusatud ja alla surutud neiu, kellel ilmnevad teismeliseikka jõudes üleloomulikud võimed, mida ta karistuseks kasutusele võtab.

Sellest vaimust on kantud ka reklaamitrikk, mis teostati kohvikus 'snice asukohaga West Village'is New Yorgis USAs. Ma ei hakka triki olemust ega sisu ära rääkima, saate ju ise vaadata.

Oli see siis lavastatud või mitte, tulemus on märkimisväärne ja väärib kahte ja poolt minutit teie ajast.

(Lavastatud selles mõttes, et kas kohvikukülalised viibisid seal täitsa juhuslikult või on lihtsalt usutavad näitlejad.)

Esmaspäeval YouTube'i üles laaditud klipp on kogunud neid ridu tippides juba üle 24 miljonit vaatamiskorra!

"Carrie" on kolmas ekraniseering samanimelisest romaanist, mis tutvustas maailmale menukirjanikuks kujunenud Stephen Kingi. Meie kinolevisse jõuab teos 25. oktoobril.