Sarnaselt Netflixile plaanib YouTube nüüd samuti interaktiivset sisu


Sarnaselt Netflixile plaanib YouTube nüüd samuti interaktiivset sisu
YouTube'i logoFoto: DADO RUVIC, REUTERS

Netflix on juba esimesed interaktiivsed sarjad inimesteni toonud - ilmselt tuntuim näide on "Black Mirrori" Bandersnatch episood (mille kohta kirjutasime pikemalt siin). Nüüd plaanib sama ka YouTube.

The Verge vahendab YouTube'i kõneisiku sõnu, millest selgub, et interaktiivsed episoodid seotakse muuhulgas YouTube'i originaalsarjadega. Lisaks sellele aga tuuakse vaatajateni ka interaktiivsed otsesaated.

Sammud interaktiivse sisu suunas ei ole ettevõttele uued, juba aastaid tagasi katsetati interaktiivsete reklaamidega, milles vaatajad otsustada said, mis reklaamis edasi juhtub. Nüüd aga tuuakse see interaktiivsus ka ülejäänud sisuni, selleks loodi koguni eraldi osakond, mida hakkab juhtima siiani YouTube'i stsenaariumivaba sisu osakonda juhtinud Ben Relles.

Samas hakkab YouTube juba 2020. aastal rahastuse puudumise tõttu oma originaalsarju kokku tõmbama. Eks ole näha, kas enne seda juba mõne interaktiivse episoodiga maha saadakse. Netflixil aga ilmub juba kolmapäeval taas uus interaktiivne sari "You vs Wild", mille peaosas on karismaatiline loodusmees Bear Grylls.