Ettevõtte kolmanda kvartali käive on eelmise aastaga võrreldes kasvanud 24,4 protsenti, müüdud nutiseadmete numbrid on aga aasta lõikes kasvanud veelgi jõudsamalt. Kokku on aasta esimese kolme kvartaliga tehastest välja saadetud 185 miljonit nutiseadet, mis on 26 protsenti enam kui mullu.

Samas ei saa öelda, et sanktsioonidel üldse mingit mõju poleks olnud. 2018. aastal kasvas ettevõtte tavatarbijatele mõeldud seadmete osakonna käive võrreldes 2017. aastaga koguni 45,1 protsenti. Seega, kasv on küll märkimisväärselt aeglustunud, kuid ettevõtte perspektiivis siiski väga suur.

Väga oluliseks toeks on Huaweile selles osas olnud koduturg, kus turuosa eelmise aastaga võrreldes koguni seitsme protsendi võrra kasvatati. Kokku kuulub Huaweile nüüd 38 protsenti Hiina telefoniturust ning kokku läks sinna 64 protsenti Huawei kogutoodangust.

Suurimaks kaotajaks Hiina turul võib pidada aga Ameerika Ühendriikide ettevõttet Apple'it, kes nüüd hiinlastele hambusse on jäänud ning kelle turuosa on kuivanud vaid kuue protsendi piirimaile. Samas on kahanenud ka teiste Hiina ettevõtete, Xiaomi, Oppo ja Vivo ja turuosa.

Huawei juht Ren Zhengfei on viidanud, et USA-Hiina kaubandussõda on ettevõttele läinud maksma päris hea kopika. Juunikuus andis ta teada, et Huawei prognooside kohaselt ulatub see summa vähemalt 30 miljardi USA dollarini.