Koh ütles, et Samsung on läbi viinud tarbijauuringud ning teinud kindlaks, et tootele oleks turgu. Samal ajal on mees varasemates intervjuudes viidanud ka sellele, et Samsung ei taha turuliidri positsioonist mingil juhul ilma jääda - järelikult on vaja radikaalseid uuendusi.

Täpset disainilahendust Samsungi tippjuht veel ei avaldanud (üht võimalikku lahendust on võimalik näha uudise päises olevas videos), kuid ütles, et rõhk saab olema vau-faktoril: "Iga funktsioon ja uuendus peab saatma kliendile sõnumi, et tegemist on millegi olulisega. Funktsioone kasutades peab klient tundma, et "vau, ma saan täiesti aru, miks Samsung sellise lahenduse lõi"," ütles Koh.

Samal ajal on oluline küsimus ka seadme hind, mille kohta veel infot ei ole. Samsungi seadmeid on kritiseeritud üha tõusva hinna pärast ning tõenäoliselt ka uudse tehnoloogiaga tipptelefoni võileivahinna eest kätte ei saa. Samuti on küsimärgi all tootmismahud - võimalik, et Samsung näeb voldiktelefoni kui nišitoodet, mida tehakse ainult piiratud arv.