"Minevikus tõime me uue tehnoloogia ja telefoni spetsiifilised erisused (inglise keeles differentiation) alguses oma lipulaevadesse ning keskklassi-seadmetesse jõudsid need hiljem," rääkis Koh CNBC-le. "Sel aastal oleme me strateegiat muutnud ning liigutame uut tehnoloogiat hoopis keskklassi-seadmetest tipptelefonidesse," ütles ta.

Esimene telefon, mis uut strateegiat järgima peaks, on sel aastal tutvustatav Galaxy A-seeria telefon, mis on Samsungi keskmise hinnaklassi telefonide lipulaev. Pole veel teada, mis funktsioonid telefonil olema saavad, kuid seda saab näha aasta lõpus, kui Samsung oma telefone tutvustab.

Pea kõikide tuntud telefonitootjate lipulaevad on viimastel aastatel näidanud pettumusttekitavaid müüginumbreid. Oma osa on siin nii tipptelefonide hindade pideval tõusul kui ka Hiina tootjate esiletõusul, kes pakuvad lipulaeva-vääriliste tehniliste näitajatega telefone tihti pea poole odavamalt.

CNBC intervjuu tipuks tunnistas Koh, et tegelikult ongi kogu uue strateegia põhjuseks nn milleenialid, ehk 1990ndatel ja 2000ndatel aastatel sündinud, kellel ei ole raha tipptelefonide ostmiseks.