Esiteks kokkuvõte. iPhone pole südamelähedane vaid ameeriklastele, vaid vallutas hämmastava kiirusega ka rahvusvahelise turu, teatas reedel mobiilireklaamide võrgustik AdMob.

Seadme turuosa kasvas niigi digividinatega üleujutatud Jaapanis tänavu 350 protsenti ja  Prantsusmaal 300 protsenti. Kiiresti kasvasid turuosas ka (suuruse järgi) Hiinas, Saksamaal, Itaalias, Hollandis, Suurbritannias. Turuosa kasv koduses USAs oli "ainult" 100 protsenti, kuid see on ka aiFõuni seni suurim turg. Asjatundjaid üllatab Apple'i edu ka piirkondades, kus USA tehnikatootjad pole seni veel end sügavale "sisse söönud".

Igaks juhuks kordame, et kokkuvõte ilmus mobiilireklaamide turu andmete põhjal.

Teiseks. USA Kaitseministeeriumi tellimusel töötav firma Raytheon väljastas möödunud kolmapäeval oma esimese rakenduse, mis muudab iPhone'i lahinguväljal vajalikuks tööriistaks. OneForce Tracker võimaldab sõduritel kindlaks määrata liitlaste ja rivaalide asukohti.

Rakendus kasutab Apple'i aparaadi niigi olemasolevaid võimalusi, nende seas Interneti kasutamine ja asukoha määramine. See tähendab võimalust kasutada seda ka kiirabitöötajatel, tuletõrjujatel ja teistel, kellel on vaja kiiresti hädapaigale jõuda.

Kolmandaks. New Kinetix mõtles välja raadiosagedusel lisaseadme, mis kinnitatakse iPhone'i ülaossa dokiporti ja võimaldab selle muuta kaugjuhtimispuldiks. Kindlaksmääratud ruumide ja seadmete arv pole piiratud, samuti oskab rakendus õppida teiste pultide kasutatavaid koode, et ei peaks kõike nullist tegema. Tootja tutvustab jubinat, mille abil Bingoloto-sõltlasest naaber seaks vihastada, lähemalt jaanuaris, CES-tehnoloogiamessil.