Pole ime, et trükimeedia vaagub hinge: reklaamiturg netis on tohutu
Price Waterhouse Cooper US kuulutab oma kaks korda aastas ilmuva uuringu andmete põhjal, et netireklaamituru suurus 2011. aastal oli 31 miljardit dollarit, teatab Übergizmo.
See on 2010. aastaga võrreldes 22protsendiline kasv, mis püstitas tänu 26 miljardi dollarilisele tulemusele ka ise rekordi.
Eriti edukas oli 2011. a viimane veerand, mille tulemus (9 miljardit dollarit) on seni tugevaim üldse.
Võimsaimalt kasvas 2011. ja 2010. a võrdluses mobiilireklaamide sektor, nimelt 149 protsenti. Selle turu suurus on värskeimaid tulemusi uskudes 1,6 miljardit dollarit.
Suurt kasvu nägid ka digivideoga seotud reklaamid - aastate võrdluses 29 protsenti ehk kokku 1,8 miljardit dollarit.
Hästi käis ka otsimootoripõhise reklaaminduse käsi: 27 protsenti kasvu (tulemuseks 14,8 miljardit dollarit).
Vaadake täpsemaid tulemusi WebProNewsi leheküljelt.
Jälgi Forte uudiseid ka Twitteris!