Microsofti viimase põlvkonna mängukonsooli edumaale PS3-e ees aitab kaasa nii ühe aasta võrra varasem turuletulek kui ka pidev hindade langetamine.

Kuna Nintendo Wii paneb müügi osas pika puuga ära mõlemale, siis seda tulisem on Sony ja Microsofti võitlus teisele kohale.

2008. aasta esimese kolme kvartali jooksul oli Wii osa kõikidest müüdud konsoolidest ligi 60 protsenti ja PS3 oli pisikese ülekaaluga Xbox 360-e ees teisel kohal. Viimastel kuudel on aga toimunud oluline muutus, sest Microsoft kärpis tuntavalt oma konsooli hindu — odavaim Arcade mudel maksab alla „maagilise“ 200 dollari — ja nii näiteks USA igaaastase ostlemisorgiapäeva „musta reede“ Xbox’ide müük ületas PS3-e oma kolm korda.

Mängu Metal Gear Solid 4 turuletoomisega sügise algul paistsid asjad Sony jaoks korraks helgemas valguses, kuid kuna Xbox 360-e jaoks on palju rohkem tippmänge, on nüüdseks õnn pöördunud.

Ajakirjanduses levivad juba spekulatsioonid, et teatud põhjustel on Sony konsoolikonkurentsis alla andnud ja panustab hoopis PS4 arendamisele. Järgmise põlvkonna Playstation on senisest tõhusama Cell protsessori ja uuema graafikaga ning tarbib vähem voolu. Turule võib see jõuda juba 2010. aastal.

Wii edu näitab ka seda, mida inimesed (või vähemalt enamik neist) tegelikult tahavad: soodsa hinnaga lihtsat meelelahutust, mitte ülivõimast ja selle võrra kallimat rauda, millele on keeruline mänge teha (PS3).