PlayStation 5 probleemid: uue mänguseadme töös paistab esinevat terve hulk tõrkeid

 (11)
PlayStation 5 probleemid: uue mänguseadme töös paistab esinevat terve hulk tõrkeid
Tootja foto

Sony uue põlvkonna konsool on lõpuks turule jõudnud.

Kuigi esmased ülevaated uuest konsoolist ja selle pakutud mängudest on olnud enamasti positiivsed, selgub nüüd, et PS5 kimbutavad mitmesugused probleemid, kirjutab ajaveeb M Kuubis.

Puhkerežiimi kasutamisel tekkivad probleemid

Kõige ebameeldivam probleem on kasutaja jaoks ilmselt see, kui selgub, et konsool on muutunud täiesti kasutuskõlbmatuks.

Selline probleem võib tabada teid juhul, kui sa kasutad PS5 puhkerežiimi (ingl Rest Mode), mis võib uhiuue konsooli kokku jooksutada. Parimal juhul pääsete te kerge ehmatusega nagu Jeff Gerstman, kelle PS5 hakkas peale taaskäivitamist ketta parandamisega tegelema. Halvimal juhul aga lõpetate nagu Jeremy Penter või teised, kes peavad nukralt katkist PS5 vaatama.

Nende probleemide puhul on korduvalt mainitud mängu “Marvel’s Spider-Man Remastered”, mille puhkerežiimile jätmine jooksutavat terve süsteemi kokku, mistõttu peale PS5 taaskäivitamist alustab süsteem ketta parandamisega.

Seotud lood:

Õnneks on sellele probleemile lahendus olema, lülitage puhkerežiim välja. Seda saab teha nii:

  • Valige peamenüüst Settings ja sealt Power Saving
  • Viimasest valige Set Time Until PS5 Enters Rest Mode
  • Avanenud valikust lülitage puhkerežiim välja, valides Don’t Put in Rest Mode


PS5 ei lähe taaskäivitamisel tööle

Redditis on hulgaliselt kasutajaid, kes kurdavad, et nende PS5 ei lähe taaskäivitamisel enam tööle. Siinkohal ei jää teil muud üle, kui suunduda leheküljele PlayStation Fix & Replace ja proovida seal pakutavaid lahendusi.

Näiteks tasub proovida konsooli täielikku vooluvõrgust lahtiühendamist ja peale pausi – näiteks järgmisel hommikul, sest hommik pidavat ikka õhtust targem olema – uuesti vooluvõrku ühendamist.

PlayStationi kasutuajatugi soovitab testimisel vältida pikendusjuhtmeid, proovida teist pistikupesa või teist kaablit. Kui ükski soovitustest tulemust ei anna, siis tuleb võtta ühendust kasutajatoega ja palvetada, et üheskoos suudate siiski konsooli tööle saada. Kui ka see ei aita, siis nad aitavad teil konsooli parandusse saata.

Jooksvad probleemid

Mitmed kasutajad kurdavad, et nende PS5 lülitab end peale selle sisselülitamist mõne aja pärast uuesti välja või jookseb mängimise ajal kokku. Kui olete üks neist, kel sellised probleemid, siis abi saamiseks külastage seda veebilehte.

Ühe võimaliku probleemina on väljatoodud välise ketta kasutamine. Eemaldage väline ketas ja vaadake, kas see lahendas teie probleemi. Kui jah, siis tasub lihtsalt välise ketta kasutamisest loobuda, kuni Sony ei ole selle probleemi jaoks parandust välja lasknud,

PlayStation Network ei tööta

Kasutajad on teatanud probleemidest seadme PlayStation Network’iga ühendamisel ja mängude allalaadimisel.

Kui teil esineb probleeme, siis kontrollige PlayStation Networki staatust, seoses PS5 tulekuga on hetkel hulgaliselt uusi kasutajaid. kes püüavad sisse logida ja uusi mänge allalaadida.

Kontrollida tasub ka oma internetiühendust, et kas teised seadmed saavad võrku. Paha ei tee ka oma modemile / ruuterile taaskäivitust teha (olgem ausad, ta on seda teilt juba päris mitu kuud palunud) ja seejärel uuesti proovida.

Probleemid andmete kopeerimisel

Probleeme esinevat ka andmete kopeerimisel, kasutades konsooli tagumisi USB-porte. Siinkohal soovitatakse kasutada esiküljel asuvat USB porti. Kui ka see ei lahenda teie probleemi, soovitab PlayStation oma konsooli tehaseseadmed taastada ja seejärel süsteem uuesti seadistada.

Probleemid DualSense-puldiga

PS5 esmase seadistamise ajal tuleb teil ühendada oma DualSense-pult konsooliga ja alla laadida pulditarkvara uuendus.

Veenduge, et pult oleks kuni uuendamise lõpuni konsooliga ühendatud. Puldi lahtiühendamine uuendamise ajal võib põhjustada ühenduvusprobleeme. Probleemide korral püüdke pulti taaskord uuendada või taastage konsooli tehaseseadmed.

PlayStationi või HD-kaamera ei hakka tööle

Kasutajad on kurtnud, et kaamera ühendamisel PS5-ga saavad nad veateate "CE-111161-1". PS soovitab siinkohal:

  • Juhul, kui kasutate PS-i kaamerat, veenduge, et adapter PS5 jaoks on korralikult ühendatud
  • Kontrollige üle kaamera seadistused
  • Ruum peab olema hästivalgustatud
  • Kontrollige kaamera nurka ja kaugust
  • PlayStation 5 teeb valju häält


Kuigi esmased arvustused kinnitavad, et PlayStation 5 on üpris vaikne (eriti võrreldes PS4 Pro'ga), siis on juba kasutajaid, kes kurdavad, et nende konsool teeb valju häält.

Selle üks põhjus võib olla PS5 ülekuumenemine. Selle müra vähendamiseks tasub veenduda, et konsooli külgedel ja tagaküljel olevad õhutusavad ei oleks blokeeritud. Veenduge, et PS5 külgedel oleks vaba ruumi vähemalt 10 cm. Ärge pange konsooli kohta, kus on vähe ruumi.

Mõnede mängude või rakenduste puhul aga võibki olla, et teie PS5 töötab tavapärasest valjemini, see on normaalne.

Probleemid plaadilugejaga

Probleeme olevat ka plaadilugejaga, mispuhul plaadilugeja ei võta plaati vastu, ei suuda plaadilt infot lugeda, keeldub seda teile tagastamast (mis PS5 kõhus, see tema oma!) või teeb valju häält.

Kui teil esineb mõni neist probleemidest, siis suunduge taas Fix & Replace'i leheküljele ning sealt peaks probleemile lahenduse leidma.