Uuringu kohaselt Eestis enimkasutatud kõnekaardid (2014. aasta esimeses veerandis reaalselt müüdud eksemplaride põhjal):

* Smart (Tele2; turuosa 33,4%)
* Zen (Elisa; turuosa 21,2%)
* Elisa kõnekaart (turuosa 20,1%)
* Super (EMT; 12,5%)

Kõige rohkem on kahanenud EMT kõnekaardi Simpel turuosa, mille turuosa oli 2012. a lõpus 40-protsendiline, aga nüüd kõigest 8,3%.

Kõnekaardi Smart turuosa on sama perioodi jooksul kasvanud 21%-lt 33-ni.

Smart-kõnekaardi juhi Indrek Vaino (ülaloleval pildil) sõnul valivad kasutajad kõnekaarti selgelt hinna järgi ja valiku tegemisel on turunduse osakaal vähenenud.

Kõik operaatorid langetasid aasta tagasi kõnekaardi hindasid kordades, mis praegu jäävad Eestis vahemikku 2,9-5 senti minuti eest, selgitab Vaino.

Varjatud kulude lisamist on operaatorite poolt vähemaks jäänud, kuid igaks juhuks tasub kõnekaarti ostes vaadata, kas hinnakiri on üheselt arusaadav või peab mingeid erisooduseid tellima ja kõnealustustasu maksma, lisab ta.

Tele2 kommunikatsioonijuht Hans Saarvelt täpsustab, et kõnekaart Smart on Eestis menukaim ka lisaks kõneaja kasutuse põhjal.