Teatavasti on renditõukeratastel selged alad, kus neid jätta võib. Väljaspoole seda ala sõites ning seal sõidu lõpetades ootab klienti aga trahv. "Juhtus aga nii, et rattal sai aku ootamatult tühjaks. Olin liikumas ühest rohelisest alast teise ja äpp näitas veel mitu kilomeetrit (sõiduulatust -toim) ja hinnates selle järgi kui pikalt akuindikaator varasemaid täituvuse tasemeid näitas, oleks pidanud vabalt soovitud sihtkohta jõudma," kirjutas lugeja.

Rakendus aga lõpetas aku tühjaks saamise tõttu automaatselt sõidu ning ala piirist vaid 100-150 meetri kaugusel olnud reisija saigi soolase trahvi. "Oleksin vabalt võinud ilma elektrita sinna sõita, Bolt lõpetas minu eest aga reisi ja ratast rohkem liigutada ei lubanud (alarm hakkas tööle)."

Lugejale tekitas frustratsiooni ka see, et rakenduses ei olnud mitte ühtegi võimalust probleemist kuidagi teada anda. "Otsisin ja kammisin mobiiliäpist et leida kellega kuidas kontakteeruda - lootusetu. Kui lõpuks juba bussiga kodu poole liikusin, siis avastasin, et probleemist raporteerimise jaoks on imepisike märk algusekraanil koos "alusta sõitu" nupuga," kirjutas lugeja.

Kuid ka sealt ei saanud tema sõnul tagasisidet anda, kuna tagasiside on seotud konkreetse tõukeratta QR-koodiga ning kogu kasutajatugi on mõeldud vaid autoreisijatele. "Kokkuvõttes, kui senised kuni paarieurosed tõuksisõidud olid minu arust suurepärane viis linnas liikumiseks, siis eilne koos trahviga saadud 43 eurone arve on nüüd kogu selle kasuteguri ära söönud," kirjutas pettunud klient.

Bolti esindaja: kõik juhtumid vaadatakse ükshaaval läbi

Bolti pressiesindaja Karin Kase sõnul vaadatakse kõik väljaspoole ettenähtud tsooni pargitud tõukeratastega seonduv üksipulgi läbi. "Kõik sellised juhtumid, kus tõukeratas on pargitud väljapoole selleks ettenähtud tsooni ja inimene on selle eest trahvi saanud, vaatab Bolti meeskond ükshaaval üle. Kui on selge, et tegemist oli tehnilise rikkega või et parkimine ei olnud pahatahtlik (näiteks aku on tõesti ootamatult tühjaks saanud), siis trahv tagastatakse," ütles Kase.