Panasonic müüs 3D-telerite esimese partii USAs läbi

 (9)
Kalad!
Foto: Panasonic---

Kas 3D-meelelahutuse praegune laine hääbub nagu sellele aastakümneid varem osaks sai? Kas 3D-kodukino tulevik on helge? Nende teemade üle oleme seni ainult spekuleerinud. Mingit selgust toob Panasonicu teade, et on ruumilise pildiga telerite esimese partii USAs juba läbi müünud.

Selleks ei kulunud muide kaua: need ilmusid Best Buy poeketi riiulitele alles umbes pooleteise nädala eest, 10. märtsil.

Panasonic pakkus esialgu täpsemalt 50tollist 3D plasmatelerit, hinnaks 2899,99 dollarit ehk hetkekursi alusel umbes 33 100 krooni. Komplektis olid samuti 3D Blu-ray pleier ja ruumilise pildi nautimiseks vajalikud prillid.

Tootja jätab aga väga olulise fakti mainimata: partii suuruse. Kui palju kükloope täpselt siis omaniku leidis? Julgeme spekuleerida, et kõige rohkem 50 000 seadet. Tootmiseks ja turuletoomiseks oli küllaltki vähe aega, tehnoloogia on veel kallis, selle populaarsus tuleb alles välja selgitada.

Panasonic kujunes seega esimeseks tootjaks, kes suutis 3D-televiisorid turule tuua, ehkki kaasaegne ruumiline meelelahutus on kodukasutajale hetkel praktiliselt null (lähikuudel stardivad USAs ja Suurbritannias siiski vastavad telekanalid).

Samsung suutis nädala alguses USAs samuti ruumilise pildiga telerid välja tuua; LG ja Sony järgnevad õige pea.