Sõidukapslid pisteti Californias Hawthorne'is rajatud 1,25-kilomeetrisse suletud ja vähendatud õhurõhuga torusse, et saavutada suuri kiiruseid magnetlevitatsiooni abil. Kuigi paistab, et kohati jäi lennuvõimest siiski puudu. Vähemalt esimese sõidu tegi MIT kapsel ratastel.

Delfti ülikooli sõiduk Hollandist, tippkiirus 94 km/h:
MIT sõiduk Massachusettsist, tippkiirus 90 km/h:
WARR Müncheni tehnikainstituudist, 94 km/h:

Ilmselgelt suuremateks kiirusteks oleks vaja ka oluliselt pikemaid tunnelisüsteeme, ehk nende testide põhjal kaugele ulatuvaid järeldusi teha ei saa. Igatahes Musk andis võistluse esikoha preemia Delfti meeskonnale (mille 4,5 meetrit pikk sõiduk kaalub vaid 149 kg), MIT ja WARRi ees, tõsiselt suurt uudist, mida Hyperloopi imeomaduste kohta sealt oodati, aga ei sündinudki. Kiirusrekordeid hakatakse taga ajama väidetavalt alles suvel.