HP püüdis algse seletuse põhjal printeritele netiühenduse ja isiklike e-posti aadresside lisamisega leiutada uusi viise, kuidas printerite tähtsus iPhone'ide ja pilveteenuste ajal ei väheneks. Kui inimesed kasutavaid printereid taskuseadmete kasutamise tõttu vähem, tundus hea mõte lisada printimisvõimalusi taskuseadmete kaudu. (Tulekul on ka digipood uute rakenduste ja teenuste lisamiseks.)

Seletus tundus mõistlik, aga nüüd selgub, et HP mõtles siiski ka reklaami levitamise võimalustele, mis on kasutaja seisukohast sootuks tüütum.

Neid hakkab tootma Yahoo abil käiku minev pilootprogramm, mille loogika kohaselt peaks inimene tahtma ise reklaame printida, kui tal on kombeks scheduled delivery teenusele toetuda, et näiteks igapäevastest uudistest igal hommikul kell 7 midagi välja printida.

HP Stephen Nigro kommenteerib: "Avastasime seda, et inimesi reklaamid ei häirinud. Usume, et osa sellest on harjumusel. Inimesed on harjunud reklaame nägema."

Esimesed võrguühendusega ePrint printerid on vähemalt USAs juba turul.

Nende IP-aadress sünnib ühendusest kasutaja koduse ruuteriga. Kuna see lubab seadme ligikaudse asukoha selgeks teha, tahab HP muidugi selle põhjal ka väljasaadetavaid reklaame valida. Arvesse läheb ka kasutaja "käitumine" netis. Sellega seoses tundub irooniline tegijate lubadus pilootprogrammi käigus siiski mitte inimeste privaatsust rikkuda.