Lõuna-California ülikooli, Ohio ülikooli, Delaware'i ülikooli ja Palo Alto Uuringukeskuse koostöös valminud uuring võttis luubi alla SOE võrgurollika "EverQuest II" mängijad.

Selgus, et naised pühenduvad sellele rohkem, ja mitte ainult kulutatud aja põhjal (naised 29 tundi nädalas, mehed 25).

Töö üks autor Dmitri Williams: "Naised mängivad intensiivsemalt kui mehed. Nad jätavad selle vähem tõenäoliselt pooleli ja on mängides õnnelikumad."

Selgus ka meeldiv tõde, et mängusõbrad ei pea tingimata olema rohkem rasvunud kui ülejäänud inimesed. "EverQuest II" kasutajad polnud vähem vormis kui rahvastiku keskmine, naised kaldusid end pigem isegi keskmisest enam vormis hoidma.

7000 uuritu keskmiseks vanuseks on 31; kolmekümnendates mängusõpru on rohkem kui kahekümnendates. Säh teile "mängud on lastele" hoiakut!

Mille poolest sugupooled erinevad? Naised mängivad vähem agressiivselt, ei hooli nii väga saavutustest. See ilmnes eriti tavaelupaare võrreldes. Naised naudivad rohkem koostööd, mehed "endaga mängimist". 3/5 naisi ja 1/4 mehi mängivad päriselupartneri seltsis. Naised mängivad rohkem kui endale tunnistavad: enda väitel kulutavad sellele 26 tundi nädalas, aga tegelikult 29. Meeste puhul on samad arvud 24 ja 25.

Sony Online Entertainmenti loodud "EverQuest II" on 8. novembril 2004 startinud rollikas, mis pakub tasulist püsivat kübermaailma, mida tootja pidevalt parandab ja arendab. Hind on ettemakstud ajast olenevalt 12-14,99 dollarit.