"Modern Warfare 3" reklaamitrikk: tillikas või mitte?
Kümned, kui mitte sajad saidid üle maailma tõttasid reedel õhinal kajastama salapärase saidi teket, mis viitab võimalusele 3. märtsil midagi teada anda.
Kõik sidusid selle visuaalide ja ilmselt eelnevate vihjete põhjal oodatud "Modern Warfare 3" ametliku väljakuulutamisega.
Activisioni esindajad aga keelduvad reklaamitrikki omaks võtmast ja nimetavad seda pettuseks. Sõnastus on muidugi selline, et soovi korral võib selle hiljem taas pahupidi pöörata. (There seems to be a great deal of speculation about the next Call of Duty project. Let me be clear that we are not revealing yet. Anything indicating otherwise is a hoax.)
Äkki on asi mängu valmimisega seotud ootamatus hiljuti selgunud viivituses, mis polnud saidi käikulaskjatega õnnetul kombel kooskõlastatud?
"Modern Warfare'ide" edu alus on nende suurepärane sobivus USA turule, mis vahel suudab vahel ka peamiselt lokaalset huvi äratava sarja müüginumbrite poolest üliedukaks muuta (näiteks "Madden NFL").
See ei tähenda siiski, et "MW" pakutavad võrgupõhised tulistamismatšid on nõrgad. Pigem võib seda öelda üksikosa kohta.
Jälgi Forte uudiseid ka Twitteris!