Apple on avalikkusele väljastanud firmasiseselt tehtud signaalitestid, mis Jobsi väidete kasuks tõestusmaterjali pakuvad. See pole siiski ära hoidnud tootjate vahelise mudaloopimise algust.

HTC finantsdirektor (CFO) Hui-Meng Cheng ütles esmaspäevas päevalehele The Wall Street Journal, et kuuldavusprobleemid pole nutitelefonide seas küll tegelikult levinud. Samsungi esindaja teatas, et klientide vastukaja ei toeta Jobsi leidu, et Omnia 2 kuulub telefonide hulka, mida kindlal viisil käes hoides ilmnevad iPhone 4-ga sarnased mured.

Nokia reageeris näiteks nii: "Nokia on investeerinud tuhandeid töötunde inimkäitumise uurimiseks, sh kuidas inimesed telefone hoiavad kõnesid tehes, muusikat esitades, netis surfates jne. Nagu ootate firmalt, mis keskendub inimeste ühendamisele, peame antenni tõhusust seadme füüsilisest disainist tähtsamaks, kui need eales konflikti satuvad."

BlackBerrysid tootva RIMi kõrgeimad juhid Mike Lazaridis ja Jim Balsillie nimetasid Jobsi ettekannet sulaselgeks patuoinaste otsimiseks.

"Katse tõmmata RIM Apple'i enda loodud probleemi on vastuvõetamatu. Apple'i väited RIMi toodete kohta paistavad olevat kaalutletud katsed moonutada avalikkuse mõistmist antennidisaini probleemist ja juhtida tähelepanu eemale Apple'i keerukalt situatsioonilt."

Apple avas hiljuti videorikka veebisaidi, mis demonstreerib surmahaarde-probleemi nii firma enda iPhone'ide (3GS/4) kui konkurentide seadmete puhul, nende hulgas Samsung Omnia II, HTC Droid Eris, BlackBerry Bold 9700. Diagnoos kõigi puhul: nõrga signaaliga aladel võib selline haare negatiivselt mõjutada signaalitugevust.

Probleemis saab telefonitootjate kõrval süüdistada lisaks mobiililevi operaatoreid. Apple'i algne vastus Antennagate'ile nimetas ainsa veana lihtsat ja üllatavat tarkvaraviga, mis näitas rohkem vastuvõturibasid kui tegelikult eksisteerib, ja mis kadusid ajakirjanduses surmahaardeks ristitud telefonihoidmise puhul. See vihjas läbi lillede, et asi ei pea olema ülde Apple'is. USAs on iPhone 4 operaator AT&T, mis on juba enne iPhone'i omanike põlguse ära teeninud.

USA mõjukas ajakiri Consumer Reports kinnitab tegelikult Apple'i väidet, et antenniprobleemid on tõesti telefonimaailmas pidev probleem. Nii et kindlasti on teiste tootjate reaktsioonide taga ka soovi oma vajakajäämisi kinni mätsida.