Täna pole siiski enam tunamullune suvi, seega ei üllata, et ka Pokémon GO kunagine hiilgus on tuhmunud.

Samas pole esimene ja seni ainus liitreaalsus-hitt sugugi ajaloo prügikasti kadunud. Veel aastagi eest oli sellel viis miljonit igapäevast kasutajat.

Palju nüüd on? Appi tuleb videomänguturgu jälgiv SuperData Research, mis väidab, et Pokémon GO aktiivne kasutajaskond on hetkel suurim, mis see on pärast 2016. aasta suve olnud.

SuperData ei taha konkreetset kasutajaarvu välja öelda, küll aga mainib, et GO teenis tänavu mais ümmarguselt 90 miljonit eurot, mis aastataguse maiga võrreldes on suisa 174% võrra parem tulemus.

GO tippmenukust on raske hinnata, aga näiteks kahe aasta tagusel suvel oli tavaline, et seda külastas umbes 45 miljonit inimest päevas.

Kuidas GO taas nii popiks muutus? Vastus jääb hetkel n-ö õhku. Oma osa on kindlasti ustavatel Aasia fännidel, kes kõike Pokémoniga seonduvat tuliselt austavad ja ka GO-d aina edasi naudivad, kuigi pärast kahe aasta möödumist on kindlasti ka palju uusi mänge, mida proovida.

SuperData lisab, et Pokémon GO oli mais enim raha teeniv mobiilimäng, mida ka läänes teatakse. Kui arvestada ka Aasias tuntud mänge, siis Honour of Kingsi, QQ Speedi ja Fantasy Westwardi järel neljas.