Blizzardi puhul torkab silma kaks asja. Esiteks ilmub neilt suhteliselt vähe mänge (põhisarjad on WarCraft, StarCraft ja Diablo). Teiseks kulub neil töö lõpetamiseks ebaharilikult kaua aega, aga fännid on kannatlikud ning hiljem pikka aega lojaalsed.

Nagu pealkirjas mainitud: tänavu ilmuma plaanitud Overwatch on Blizzardi esimene originaalmäng tervelt 18 aasta jooksul. Ehk siis, see pole seotud nende kolme põhisarjaga, ja see leiab aset uues seninägemata maailmas. Ja muidugi pälvib tähelepanu žanr – Blizzardile harilike reaalaja-strateegia või märulrollika asemel rühmapõhine FPS.

Veebi teel mängimine, olgu siis rühmades või kõigi teiste vastu, ongi üks peamisi põhjuseid, miks nii mõnigi videomäng nii kaua relevantne püsib. Selles mõttes on Overwatch Blizzardi jaoks strateegiliselt õige samm, kuna nemad tegelevadki eelkõige jätkusuutlike projektidega.

Mis aga segadust valmistab: Overwatch ilmub algselt ilma võistlemise võimaluseta. Blizzard väljastab esmalt põhiosa; Competitive Play saabub "hiljem", kui nad on sellega ise rahule jäänud.

Võistlemine oli esindatud hiljutises suletud beetatestis, aga küllap ei jäänud autorid kvaliteediga rahule, sest see kadus peagi.

Uuri, mida Level 1 arvas Overwatchi beetast:

Blizzardil pole kombeks väljastada toodet, millega nad ise rahul pole. Competitive Play peitulükkamine jätab seega mulje, et teos saab olema plaanitust kesisem ja autoritel pole aimugi, kuidas seda etemaks muuta.

Teisest küljest sai ka Diablo III olulisi täiendusi alles tükk aega pärast põhiosa ilmumist. Nii et see ei pruugi Overwatchi üldist edu mõjutada.

Overwatch ilmub praeguse info põhjal 24. mail, platvormidele Windows, PlayStation 4 ja Xbox One.

Lõpetuseks kiika Overwatchi teemalist ametlikku animafilmi, mis ilmus kuu aja eest: