Milline veebileht köidab pilku?
Nii sai ta jälgida, mida uuringus osalenud tudengid vaatasid ning analüüsida, kui kaua aega neil selleks kulus. Uurija palus katsealustel hinnata ka vaadatud veebilehtede väljanägemist ja disaini, vahendab Novaator.
Keskmisel kulutasid inimesed veebilehest ülevaate saamisele 2,6 sekundit ning alles siis keskendusid kindlale leheosale.
Silmade liikumist analüüsides tegi Sheng kindlaks, et inimeste tähelepanu tõmbavad seitse internetilehe piirkonda sellises järjekorras:
Asutuse logo,
peamenüü,
otsingukast,
lingid Facebooki ja Twitterisse,
pealehe foto,
lehekülje tekst,
lehe alumine osa.
Uurija kasutas võrgulehtede asemel lehest tehtud pilte, et tulemusi oleks võimalik paremini analüüsida.
(Uudist illustreeriv foto on illustreeriva loomuga.)
Jälgi Forte uudiseid ka Twitteris!