Täpsemalt: seda saab veebis tellida, aga see ei jõua müügile 24. aprillil pärispoodides. Ei USAs ega ka teistes riikides. Ei aprillis – ega ka ilmselt mitte maikuu jooksul.

Memo autor on Apple’i müügiosakonna kõrgeimate juhtide hulka kuuluv Angela Ahrendts. Selles ta tunnistab, et kuna Watchi turuletoomine on firma jaoks midagi uut, siis saab seda poes füüsilisel kujul näha ja ka näppida, aga osta mitte. Ostmiseks on esialgu ainult veebikanalid.

Ahrendts kinnitab, et ainult veebi kaudu müümine pole Apple’i taktika uute toodete turuletoomiseks, vaid erijuhtum.

Memos seisab: „On oluline meelde jätta, et Apple’i Watch pole lihtsalt uus toode, vaid meie jaoks täiesti uus kategooria. Midagi sellesarnast pole enne olnudki. Meie klientidele ootuspärase – ja meile endile ootuspärase – teenuse pakkumiseks lõimegi täiesti uue lähenemise.

Seetõttu, esmakordselt, paneme uue toote poodides uurimiseks välja enne, kui selle edasimüüjatele laiali saadame.“