Mida teeksite kleidi võitmiseks? – Rabav kampaania Facebookis
Siinkirjeldatud algatust nähes tekkis aga mõte, et äkki need inimesed polegi muretud spämmijad, kes ei hooli sellest, et kaaslased ei soovi pidevalt reklaame lugeda.
Äkki on kampaaniates osalemine muutunud nii sõltuvusttekitavaks ja isegi kompulsiivseks, et sellest on poolvõimatu kõrvale jääda?
Nimelt pälvis Facebookis meie tähelepanu Dream Only lehekülg, mis meenutab kujunduselt ja ülesehituselt tavapäraseid reklaamikampaaniaid.
Tutvustav lühitekst küsib "Kas sooviksid saada endale just sellist kleiti?" (kuigi pildil on mitu kleiti) ja kutsub seda postitust lihtsalt jagama, lisades I LOVE MY CUNT.
Veel leiame täpsustuse: "MIDA ROHKEM postitust jagate, seda suurem on võimalus, et teile keegi need kleidid teile ka soetab!"
DREAM ONLY on nende ridade kirjutamise ajaks kogunud juba üle 2700 Like'i ja 140 Share'i ehk postituse jagamist.
Praeguseks 134 kommentaari seas leidub arvukalt neid, kes tõsimeeli kinnitavad, et neile meeldib nende cunt, aga ka küsimusi, millal loosimine toimub. Teised kommenteerijad paistavad asjale pihta saavat, pakkudes omalt poolt rohkem või vähem naljakaid ingliskeelseid sõnamänge.
Pärast DREAM ONLY rabava (parema väljendi puudumisel) algatusega tutvumist järeldame:
a) paljud ei tea, mida tähendab cunt (inglise keeles ropp väljend naise suguelundi kohta),
b) paljud ei suuda igasugustes jagamistes osalemisest hoiduda ka enam siis, kui autasu olemasolu jääb vaieldavaks. Vot nii sõltuvusttekitavaks on muutunud sotsiaalmeedia!
c) see võib olla omamoodi järg Facebooki kampaaniatele stiilis a la iga naine kirjeldab postituses võimalikult lühidalt, kus kodus käekotti hoiab (näiteks: diivanil). Sel juhul pole me veel DREAM ONLY peidetud mõttele pihta saanud.
P.S. Oleks lahe, kui osalejate vahel loositaks hiljem välja tasuta inglise keele kursus.
Jälgi Forte uudiseid ka Twitteris!