Kanalbrücke Magdeburg on kokku 918-meetrine laevatatav akvedukt, millel laiust 34 meetrit ja sügavust 4,25 meetrit. Ehitati seda 1997-2003, ühendab ta aga Mittellandkanalit (kaevatud alates 1906) ja Elbe-Haveli kanalit (millest osa on kaevatud juba 18. sajandil).

Töid sellise silla ehitamiseks alustati juba 1934. aastal, aga sõjategevuse tõttu jäädi 1942. aastal pooleli. Lõplikult õnnestus töödega pihta hakata alles 1996. aastal, kusjuures selle raudbetoonkonstruktsiooni ja kaasnevate pinnasetööde maksumus läks kokku 500 miljonit eurot. Töödele kulus kokku 24 000 tonni terast ja 68 000 kuupmeetrit betooni.

Sild asub kunstlikul veeteel, mis ühendab Reini jõe-äärseid sadamaid Berliini sadamaga:

  • Reiniga ühendab veeteed kaks kanalit: Wesel-Datteln ja Rein-Herne.
  • Neist algav Dortmund-Emsi kanal on 223,45 kilomeetrit pikk
  • Sellest algab aga Saksamaa pikim, 325,4-kilomeetrine Mittellandkanal, möödudes Osnabrückist, Hannoverist, Braunschweigist ja Magdeburgist
  • Edasi on sellega ühendatud aga 55-kilomeetrine Elbe-Haveli kanal, mis võimaldab otseühendust Brandenburgiga.
  • Berliini pääseb edasi juba Haveli jõge või Haveli kanalit pidi.
Föderaalsed veeteed Saksamaal
.

Samasuguseid veesildu on mujalgi, näiteks Weser voolab Mittellandkanali alt Mindenis:

Wasserstraßenkreuz Minden