"Knives Outi" ja "Star Wars: The Last Jedi" režissöör ütles, et võtmesõnaks on siinkohal Apple'i nutitelefonid. "Apple lubab filmides vabalt oma telefone kasutada, kuid seejuures on üks huvitav asjaolu. Pahad tegelased ei tohi kunagi filmilinal iPhone'i omada," selgitas Johnson.

Tootepaigutus, ehk oma telefonide filmis "möödaminnes" näitamine, on üks Apple'i kõige levinumaid reklaamimooduseid. Brändiuuringute firma Concave hindas 2018. aastal, et Apple on ilmselt üks kõige enam telelinal näidatud brände üldse ja firma telefone ning arvuteid võib vähemal või rohkemal määral näha pea igas sarjas või filmis, mille tegevus toimub tänapäeva maailmas.

Apple'ile keskenduv portaal MacRumors aga vahendab, et õunafirmal on seejuures väga range nõudmine "näidata tooteid sellises valguses, moel ja kontekstis, et see mõjuks positiivselt Apple'i ja nende toodete mainele".

Nii võibki paljudes filmides ja sarjades Apple'i logo nägemise tõttu põhjalikke järeldusi teha. Johnson viitas just enda filmile Knives Out, kus pingelisel hetkel on ühel tegelasel käes näha iPhone'i ning selle põhjal saabki aimu, kes on filmis paha ja kes mitte. Sama rõhutab ajakiri ajakiri Wired, mis kirjutas juba pea 20 aastat tagasi, et menusarjas "24" kasutasid kõik positiivsed tegelaskujud Maci arvuteid, pätid aga muid raale.

Kuid pirtsakad ei ole ainult firmad, kes oma tooteid filmidesse pakuvad, vaid tihti ka filminäitlejad ja režissöörid ise. Näiteks 2015. aasta Bondi-filmis "Spectre" keeldus maailmakuulsat briti spiooni kehastanud Daniel Craig 50 miljoni dollari suurusest Samsungi pakkumisest, mis oleks tegelasele näppu andnud firma nutitelefoni. Craigi arvates ei olnud Samsung lihtsalt Bondi jaoks piisavalt hea. Sama filmi puhul keelduti samal põhjusel 18 miljoni dollari suurusest sarnasest Sony pakkumisest.

Tulles tagasi aga Johnsoni sõnavõtu juurde, siis Apple pole selle kohta siiani ühtegi ametlikku kommentaari jaganud, kuigi mitmed suured väljaanded on seda palunud. Johnson on aga hetkel oma filmile järge tegemas, seega tema järgmist põnevikku vaatama minnes tasub loo mitte ära rikkumiseks telefonibrändide suhtes tähelepanematuks jääda.