Lady Gaga on kujunenud Ameerika tänase popmuusika postritüdrukuks. Teda nimetatakse nii säravaks artistiks kui arhetüübiks kõigest, mis on alaga valesti.

Ta ise ei paista hoolivat kriitikast ega kiitustest, heites nalja nii enda, popitööstuse kui oma fännide üle. Austajad ei paista seda liialt pahaks panevat, püüdes hoolsalt Gaga kraamiga sotsiaalmeedia väljundid üle ujutada.

Videoklippide, reklaamide ja viirusvideode populaarsust jälgiv Visible Measures leidis, et Gaga on samuti esimene "isik või kaubamärk", kes on kogunud vähemalt miljard veebikülastust.

Selle piiri aitavad ületada ainuüksi kolm tema videoklippi: "Poker Face" (374 606 128), "Just Dance" (272 941 674) ja "Bad Romance" (360 020 327). Samale rekordile on lähenemas ka näiteks "Twilighti" saaga (980 miljonit vaatamist) ja räppar Soulja Boy (860 miljonit).

Lady Gaga kasutab oma turustatavust ka usinalt ära. Tema uusim videoklipp "Telephone" kestab üle üheksa minuti ja sisaldab uskumatu koguse reklaami. Esindatud kaubamärkide seas on LG, Virgin Mobile, Diet Coke, Chanel, HP Computers, Polaroid jt. Keegi eriti usin loetleb kõik kinnimakstud hetked kronoloogilises järjekorras ja lisab pildid (kolmas link uudise lõpus).

Kuna jagamine on hoolimine, lisame siia ka "Telephone'i" klipi enda!