Kuidas nautida virtuaalset reaalsust odava telefoni abil? Abikäe ulatab ei keegi muu kui Microsoft!

 (2)

Virtuaalne reaalsus saab võimaluse "massidesse jõuda" vaid siis, kui tootjad seda võimaldavate täislahenduste hinnad praeguselt tasemelt kõvasti alla lasevad.

Teine võimalus on suurtele rahvahulkadele tasuta ligipääsu pakkuda, näiteks üritustel ja kaubakeskustes, aga selles osas on tootjad pigem esialgu tagasihoidlikuks jäänud. Investeeringud nõuavad tagasiteenimist.

Isegi Google ei taha virtuaalset reaalsust odavana hoida: nende platvorm Daydream paistab nõudva uue ja pigem kalli telefoni soetamist.

Aga ennäe – kus häda kõige suurem, seal Microsoft kõige lähem! Suurfirma teenib nii palju raha, et on ennegi tulevikku panustamise nimel miljardeid kulutanud.

Microsoftil on plaan luua VR-platvorm just odavamatele nutitelefonidele. Tavaliselt on virtuaalse keskkonna silmade ette manamiseks vaja kulukat telefoni või suisa arvutit (prillidest või peakomplektist ja mingitest pultidest rääkimata), nii et odava otsa seadmete eelistamine muudab asja ootamatult massidesõbralikuks.

FlashBack renderdab sisu enne vaatajale saatmist valmis, nii et aeglane protsessor või väike kogus töömälu osutuvad teoreetiliselt vähemtähtsaks kui andmeruum ja -vahetuskiirus.

Seotud lood:

Arendajate sõnul muudab FlashBack virtuaalreaalsuse odavseadmes senisest palju etemaks: kuni 8 korda paremad kaadrisagedused, kuni 15 korda lühem latentsusaeg ja kuni 97 korda (!) vähem energiatarbimist seadme poolt.

Protsess on võrreldav videomängu striimimisega teisele seadmele, nii et kogu "raske töö" on juba ära tehtud, kui see ekraanile jõuab.

Nüüd on vaja ainult oodata, kas Microsoft saab lahenduse lubatud headuse juures tõesti valmis ning millal ja mis vormis see ilmub.