Kuidas jõuda oma välireklaamiga sadade miljonite inimesteni?
Austini ettevõtte idee polegi nii paha: nad paigaldavad hoonete katustele reklaami peitvaid QR-koode, mis peaks Google'i Earthis ja Mapsis kenasti nähtavad olema, vahendab Mashable.
QR-koodid on kindlat geograafilist asukohta vaatlevale mobiilikasutajale (sobiva lugemisrakenduse abil) kenasti nähtavad. Sinna saab peita Philips & Co sõnul dünaamilisi turustusprogramme, digikuponge, videosid ja muud sisu.
Mis see maksma läheb? 8500 dollarit pluss korduv 200dollariline toetamise tasu. Varuge lisaks kannatust, sest kood muutub Google Earthis nähtavaks "umbes aasta jooksul".
Philips & Co mainivad muuseas, et Google Earthi on alla laetud üle 400 miljoni korra. Neil on vist andmeid mobiilivariandi levikust ja sellele nad rõhuvadki.
Jälgi Forte uudiseid ka Twitteris!