Analüütikud aga ei maga, ja Strategy Analytics väidab, et Apple saatis tänavuse aasta teise veerandi jooksul maailmsesse müügivõrgustikku neli miljonit Watchi.

SA kinnitab selle põhjal, et Apple'ile kuulub seega hoobilt 75 protsenti nutikellade turust, ja Watch kasvatas nutikellade turulejõudmist tänavuse ja eelmise aasta võrdluses 457 protsenti.

Seni kõige rohkem eri nutikelli väljastanud suurtootja Samsung tõi aasta teise veerandi jooksul turule aga kõigest 0,4 miljonit nutikella.

Luca Maestri viitas Apple'i (juunis lõpenud) tegevuskvartali tulemusi tutvustades, et Watchi käibe suurus aitas lahtri "Teised tooted" käibel enam kui 100 protsendi võrra kasvada. Sellest võib välja lugeda, et Watchi käive oli juba umbes miljardi dollari väärtuses.

Maestri on Apple'i CFO (finantsdirektor) ehk Tim Cooki järel tõenäoliselt tähtsaim tippjuht ettevõttes.

Kokkuvõttes võib öelda, et nutikelli toodetakse mobiil- ja nutiseadmete kohta üldiselt väikestes kogustes ja Apple tahab hetkel sellele panustada keskmisest palju tugevamalt.

Tundub, et see tasub ka esialgu ära ja Watch edestab rivaale, kuid täpsemat infot saame kunagi hiljem.