Kaubamaja turundusdirektor seletab, miks nende kliendileht tahvelarvutile nii edukaks osutus
3000 koopiat? Sellest kuuldes tahaks tunnustavalt ühmata. Ja lisaks asja kohta paar küsimust esitada, millele vastab Kaubamaja ASi turundusdirektor Anne-Liis Ostov.
Mis digi-Hooaeg täpselt on? Kas seal on ka lugemise-vaatamise kõrval interaktiivset sisu?
Kaubamaja on üle kümne aasta välja andnud kliendiajakirja Hooaeg. See tutvustab värskeid moe-, ilu- ja kodutrende, samuti leiab sealt põnevaid persoonilugusid, laste ja toiduküljed.
Tegemist on Eesti suurima tiraažiga (70 000) moe- ja elustiiliajakirjaga, mis jõuab Kaubamaja aktiivsete külastajate postkasti tasuta.
Digi-Hooajas on kogu sisu, mis ka paberajakirjas, kuid tegemist ei ole pelgalt PDF-versiooniga.
Ajakiri on spetsiaalselt kujundatud tahvelarvutisõbralikuks ja sinna on lisatud hulgaliselt elemente, millest paberajakirjas ei saaks juttugi olla.
Näiteks:
* videod moeseeria kaadritagustest tegevustest,
* 360 kraadi pöörlevad modellid, mis võimaldavad riideid uurida nii tagant kui ka eestpoolt,
* lauakatmised ja toiduserveerimised etappide kaupa (fotomontaažis näidatakse retsepti juures, millises järjekorras komponente taldrikule seada, et tulemus oleks sama kaunis kui tippkokal),
* mänguasjade töötamise demonstratsioonid,
* suurendatud tootepildid,
* lemmiklehtedele on võimalik lisada järjehoidjaid jne.
Miks esimene digi-Hooaeg nii edukaks osutus?
Arvan, et edu pandiks on sama efekt mis ka paberajakirjal - huvipakkuv ja hea sisu, mis on tasuta kättesaadav.
Hooaeg on Eesti ajakirjade maastikul arvestatav tegija olnud juba üle kümne aasta, inimesed teavad ja usaldavad selle sisu.
Kui paber-Hooaeg on Partnerkaardi omanikele tasuta, siis digi-Hooaeg on AppStore'i ja GooglePlay keskkondades kõikidele tasuta kättesaadav.
Tasuta kvaliteetne meelelahutus meeldib inimestele.
Kas (reklaam)sisu on rohkem meestele või naistele?
Paberkandjal Hooaja lugeja on peamiselt naine, kuid digi-Hooajaga suureneb kindlasti ka meeste huvi Hooaja vastu.
Miks?
Lihtne: sest tahvelarvuti on hetkel siiski veel uudne tehnikavidin ja pole jõudnud päris masstarbijani. Meestel on aga loomu poolest huvi ja valmisolek tehnikaga kaasas käia suurem.
Kui tihti digi-Hooaeg ilmuma hakkab?
Digi-Hooaeg ilmub nagu ka tavaajakiri vähemalt neli korda aastas: märtsis, mais, septembris ja novembris.
Möödunud nädalal lansseerisime ka teise numbri, mis on saadaval nii App Store'is Newsstandi rakendusena kui Google Plays.
Kas Digi-Hooaeg on Eestis esimene omataoline?
Kindlasti olime ajakirjadest esimesed, mis puudutab interaktiivset sisu ja digitaalseid lahendusi.
Teised ajakirjad, mis äppidena saadaval, on paberversioonide koopiad ekraanil.