Tegemist on tõenäoliselt testimisjärgus ja liiga vara avalikustatud lahendusega aadressil web.peatus.ee, kuhu suunatakse kõik senise peatus.ee kasutajad. Alles on jäetud ka eelmine töötav lahendus aadressil vana.peatus.ee, ent mobiilikasutajad, kes üritavad sellele ligi kaasaskantava seadme veebilehitsejaga pääseda, suunatakse jõuga tagasi uuele versioonile. Asi on tõenäoliselt selles, et peatus.ee mobiilne versioon kandis url-i m.peatus.ee, et vana.peatus.ee on tehtud aga vaid arvuti resolutsiooniga brauserite jaoks ning süsteem, tundes ära, et tegemist on mobiiliga, suunab kasutajad tagasi sinna, kust nad tulid.

Reisiplaneerija peatus.ee kõige kasutatavam osa oli võimalus ühe klikiga ligi pääseda viimati kasutatud marsruutidele kindlate peatuste vahel. Näiteks jättis kasutaja seade meelde marsruudi peatuste Pirni ja Lille vahel ning kui kasutaja sellel vajutas, näitas süsteem talle ühe vajutusele järgmisi ühistranspordi väljumisi sel teekonnal. Uues lahenduses see võimalus puudub või ei ole töökorda seatud.

Teiseks kuvab uus lahendus asulate asemel kasutajatele arusaamtuid numbrilisi koode. Kui kasutaja valib lähtepeatuseks näiteks eeltoodud Lille, siis pakutakse talle kõiki Eestis asuvaid Lille peatusi, kuid pole aru saada, millise linna peatusega on tegemist:

Tõsi, uues lahenduses on olemas ka TAB nimega „Lemmikud", kuhu saaks tõenäoliselt lemmikpeatusi- ja marsruute lisada, ent see TAB ei ole ligipääsetav - see ei allu mobiilis sõrmevajutusele ega arvutis hiireklikile.

Kasutajad on ka teada andnud, et näiteks Harjumaa bussiliinide väljumisajad on uues lahenduses lihtsalt valed. Kasutajaliides on aga paljudes kohtades lihtsalt arusaamatu.

Maanteeameti ühistranspordiosakonna juhataja Kirke Williamson ütles uuenduse vigu kommenteerides Fortele, et tegemist on peatus.ee beeta versiooniga.

„Kõik head mõtted kogutakse kokku ja leitud vead püütakse parandada. Uuendame ja parandame keskkonda pidevalt," kinnitas ta.

Portaal Forum Virium teatas möödunud aasta augustis, et tegemist on Euroopa Liidu rahastatud projekti FinEst Smart Mobility väljundiga, mille võtavad kasutusele nii Eesti kui Soome. Lahendus kandvat nime Digitransit, mille on loonud Soome asutused nimega HSL, LMJ ja Traficom.

Teistel riikidel on küll huvi olnud, ent Eesti pühendus esimesena tulevasele koostööle ja ühise platvormi arendamisele, märkis portaal.

Sotsiaalmeedias on uus reisiplaneerija toonud kaasa pahameeletormi ning soovituste laine kasutada konkureerivaid lahendusi.

"Paljusid peatusi uues versioonis ei ole, uuel on disain ilusam aga efektiivsus on null", "mina ei leidnud mida vaja ja rohkem uurides leidsin palju puudusi", "täielik p.sk", "Ei meeldi, lapsed ei saa enam hakkama", - need on vaid mõned näited Facebookist.