Kellasid ja võrusid oli siiski piisavalt, aga pead hakkas tõstma uus ja rohkem tervitatav trend. Nimelt kantav kraam, mis teeb ainult peamiselt üht asja – aga teeb seda hästi.

Paar näidet. WiseWear ehitas näiteks ootamatu rünnaku puhul marjaks kuluva naiste käevõru, kus on häireandur. Kui seda kaks korda toksata, saadab see kindlaksmääratud kontaktisikutele SOS-teate koos kandja asukohaga.

Või siis L’Oreali nutikas kleebis My UV Patch, mis tuleb nahale kinnitada ja muudab värvi vastavalt sellele, kui kaua on päikesevalguse käes olnud.

Inimene võib seda nutiseadmega pildistada ja asjakohane äpp arvutab pildi põhjal välja, kui palju ultraviolettkiirgus on nahka kahjustada jõudnud. Lisaks pakub soovitusi, kuidas nahka edaspidi hoida, kuigi seda on ilmselt sama kerge guugeldada.

Kiip.ee peatoimetaja Ronald Liive käis ise CES-il ja muljetab, et kolm Samsungi töötajat said maha nutika rihmaga Welt, mis loeb samme ja annab kandjale märku, kas vööümbermõõt on päevaga kahanenud või kasvanud.

Rihma katsudes ei saanud arugi, et tegu on alles prototüübiga - tundus nagu valmistoode. Aga firma esindajate kinnitusel ei ole hetkel kavas Welti müüma hakata.

* CES on maailma suurim moodsa tehnika mess, mis toimub iga jaanuar USA-s Las Vegases. Tänavu oli 6-9. jaanuaril ja üldse 49. korda, nii et tuleval aastal on suur juubel.