Ettevõte peab selleks tublisti raha kokku ajama ja satelliidi või kaks ilmaruumi saatma - aga kui nad sellega hakkama saavad, muutub mobiilsideäri igaveseks.

Mobiilsidevõrgu rajamine nõuab meeletult raha - USAs mõnedel andmetel vähemalt 40 miljardit dollarit -, aga Harbinger loodab heal juhul kuue miljardi dollariga asjad töökorda saada.

Esimene kokkuhoid tuleb sageduste arvel, mida vajaminevad satelliidid kasutavad. Harbinger on omandanud osaluse kaks satelliidioperaatorit, SkyTerra (täielikult) ja TerreStar Networks (suure tüki). Esimene tagab neile ligipääsu 21 MHz'ile riiklikus raadiospektrumis, aga mitte ühes paigas, ja seda peab kasutama kehtivate reeglite järgi peamiselt satelliitide tarbeks. Harbinger tahab ära kasutada tõlgendusvõimalust reeglites, et maapealne teenus püsti panna.

Satelliitidel on kindlad sagedused, aga nende piiratud edastusjõu ja enamike katusepealsete segamise tõttu peab sama sagedusega tugijaamu paigaldama maapinnale. USAs on nende kasutamine satelliidilitsentsi omanikele tasuta. Kui operaator seab maapealsed jaamad paika, aga ei jõua satelliitide väljalaskmiseni, võivad nad mobiilisageduste vallas miljardeid kokku hoida.

Föderaalne Sidekomisjon (USA valitsusagentuur, reguleerib siseriiklikku ja rahvusvahelist sidet) on Harbingeri äriplaani ka heaks kiitnud, mis oleks seniste karmide reeglite puhul olnud võimatu. Harbinger peab ikka üks-kaks satelliiti ilmaruumi saatma, aga tohib esmalt 4G võrgu koostada ja peab alles tulevikus satelliitide pärast muretsema. Konkurentidel on lisaks keeld osta korraga üle 25 protsendi osalusest, sest monopoli ei tohi tekkida.

Selline ärimudel pole end veel tõestanud ja 36 000 jaama rajamine on väga kallis. Need ei hakkaks pealekauba tegutsema sagedusribas, mis on LTE tehnoloogiale juba tuttav, mis tähendab, et telefonid ja võrgukomplektid peavad olema väga paindlikud, mis tähendab lisaressursse arendusele ja testidele. Harbingeril puuduvad ka uue võrgu käigushoidmiseks vajalikud jooksvad kulud.

T-Mobile on kuuldavasti huvitatud Harbingeriga koostööst, aga kuna nad on riigis ainus operaator, mis ei raja oma 4G-võrku, on nad tulevikule mõeldes sunnitud nagunii läbirääkimisi pidama (see on tähtsam kui jõuda hetkel konkreetsete lepeteni). Harbinger loetleb võimalike klientidena lisaks sidepakkujatele näiteks arvuti- ja üldse tarbijatehnika tootjaid ning poekette. Eks näis, kes otsustavad kaasa mängida.