Paraku on pealtnäha kõmuline uudis kõige tavalisem (okei, keskmisest siiski veidi parem) turundustrikk. Windows 7-ga arvutid pole nimelt HP tootenimekirjast kunagi (so alates nende müügiletulekust) kuhugi kadunud. Samuti pole ka hetkel HP poolt müüdavate arvutite seast kadunud Windows 8-ga ekspemplarid. Windows 8 on teatavasti saanud maailmas vastaka vastuvõtu osaliseks ning tema turuosa personaalarvutites on hetkel vaid 8,5%. Paljud kasutajad peavad Windows 8 ebaharjumuspäraseks ja keeruliseks.

Windows 7 taasreklaamides aga tabab HP mitut sihtmärki. Esiteks näitab ennast kliendisõbraliku ettevõttena. Teiseks pakubki tarbijale justnimelt lihtsamat ja harjumuspärasemat toodet, mis on iseenesest ju täiesti reaalne tarbijakasu. Ning kolmas (ja ilmselt kõige olulisem) eesmärk on vähendada survet oma klienditoetuse telefonile. Seeläbi vähenevad kulud on aga juba väga otsene ja materiaalne tulu.

Allikas: Techcrunch
Loe Photopointi ajaveebist