Ajalehele Financial Times antud intervjuus lisas Schmidt, et ettevõte mattis selle mõtte ruttu maha, sest võimalikud omandamisobjektid oleksid kas liiga kallid või seotud liiga suurte kohustustega.

Schmidti sõnul soovib Google mitte ületada piiri tehnoloogia ja sisu vahel, ning soovib selle asemel ajalehtede väljaandjatega teha koostööd, et need teeniksid online-reklaamilt suuremat tulu.

Schmidt lükkas tagasi ka spekulatsioonid, mille kohaselt arvatakse, et Google hakkab ajalehti koondama oma mittetulundusharu Google.org katuse alla. „Seda ei juhtu ilma et ajakirjandusmaastikul sünniks massiivne pankrotilaine,” teatas Schmidt.

Samuti selgub, et Google peab koostööläbirääkimisi Washington Post’i ja New York Times’iga.

Ajakirjanduse ja Google'i vahelisi suhteid võib ka näha kontekstis „milleks osta lehm, kui piima saab tasuta”. Samas on Google'i huvides, et ajakirjandus jalgele jääks.