Hetkel on tegemist pilootprogrammiga, mille käigus katsetatakse ja proovitakse erinevaid võimalusi, kuidas seda informatsiooni kasutajatele näidata. Näiteks on üheks variandiks laadimisekraanil sõnumi näitamine, et tavaliselt laeb veebileht aeglasemalt kui keskmine, kuid on kaalutud ka näiteks eri värvi laadimisprogressi ribade kasutamist.

Selleks, et selgeks teha, millised veebilehed aeglased on, vaatavad Google'i spetsialistid veebilehtede ajaloolisi laadimiskiirusi, kuid üritavad välja otsida ka spetsiaalselt just sellised lehed, mille ära laadimine seisab riistvara või võrgukiiruse taga.

Google tutvustas enda plaani eile toimunud Chrome'i arendajate konverentsil. "Me töötame kiirusemärgete lahendust välja koostöös teiste meeskondadega, kelle ülesandeks on kvaliteedikogemuse märgistamine," ütlesid ettevõtte esindajad konverentsil. Samuti viidati, et ettevõtte eesmärk on parandada kõikide kasutajate internetikogemust ning jõuda seejuures sellise kompromissini, mis on saavutatav kõikide arendajate jaoks.

Olenemata sellest, kas ja millal Google'i lahendus päriselt kõikide kasutajateni jõuab, soovitab ettevõte kõikidel veebiarendajatel oma kodulehed üle vaadata, kasutades selleks Google'i loodud tööriistu. Ettevõtte blogipostituses on optimeerimisabilistena välja toodud PageSpeed Insights ja Lighthouse.