Garage48 raames koguneb üheks nädalavahetuseks Ülemiste Citysse Tallinnas nii Eestist kui ka välisriikidest sadakond vabatahtlikku tarkvaraarendajat, disainerit, turundajat ja visionääri.

Üritusele on oodatud osalema nii üliõpilased kui ka juba kogenud spetsialistid. Nende eesmärk on pakkuda välja hulk ideid, moodustada meeskonnad ja luua 48 tunniga 10-15 neti- või mobiiliteenust, seekord muusika ja meelelahutuse valdkonnas.

Pühapäeva õhtuks on eesmärk kõik uued tooted turuküpseks saada ja teha kasutajatele internetis kättesaadavaks. Ürituse vältel nõustavad meeskondi oma ala parimad väliskülalistest spetsialistid.
Pühapäevaõhtusel galaõhtul, mis kantakse üle ka netis, valib võitjad investoritest ja muusikatööstuse ekspertidest koosnev žürii.

Viis parimat välja valitud uut toodet või teenust osalevad nädal hiljem festivali Tallinn Music Week rahvusvahelise konverentsi raames toimuval pitching-seansil, kus projekte hindavad ja kommenteerivad rahvusvahelise muusikatööstuse tipptegijad ja võimalikud investorid.

"Seekordseks Garage48 teemaks valitud muusika on tegelikult laiem kui vaid teenused muusika kuulamiseks. Muusika alla läheb ka meelelahutus laiemalt, olgu selleks siis üritused, piletimüük, suhtlus fännidega, videoteenused, artistide parem turundamine või meelelahutusliku sisu loomine ja kättesaadavaks tegemine," lausus Garage48 kaasasutaja Jüri Kaljundi.

"Põhjamaadest on välja kasvanud mitmeid edukaid muusikaga seonduvaid tehnoloogiaettevõtteid. Kuna selles valdkonnas on kahtlemata potentsiaali, siis leiame, et on põhjust ka Eestis sellele rohkem tähelepanu pöörata."

"Usun, et tehnoloogial saab ka Eestis olema oluline roll muusikatööstuse arengusuundade kujunemisel ja Eesti muusika rahvusvahelise potentsiaali elluviimisel. Muusikainimestel on aeg ühendada jõud tehnoloogiavaldkonna helgemate peadega," ütles Tallinn Music Weeki peakorraldaja Helen Sildna.

"Nüüd, kui meie regioonis on lõpuks kättesaadav ka iTunesi muusikapood, suureneb inimeste teadlikkus muusika digitaalse ostmise osas. Loodetavasti saavad varsti kättesaadavaks ka Spotify ja teised rahvusvahelised teenused, kuid see on vaid asja üks külg. Jälgides seda energiat ja aktiivsust, mis praegu Eesti startup-maastikul ringlemas on, ei imestaks ma, kui Eestist areneks ka muusikavaldkonnas välja mõni sama tuntud rahvusvaheline bränd kui Skype."

Ürituse eesmärgiks on suurendada Eesti tehnoloogiamaailma huvi luua ja tuua turule tehnilisi vahendeid muusika ja meelelahutustööstuse jaoks. Lisainfot üritusest leiab siit ja 30. jaanuaril algab osalejate registreerimine.