Ühe populaarseima BitTorrenti kliendi Vuze'i arendaja - varem tuntud Azureuse nime all - lootis purustada müüdi, et P2P-kasutajad on antisotsiaalsed tegelased, kelle ainsaks eesmärgiks on saada midagi tasuta. Nii telliti uuring Vuze'i kasutajate sotsiaalse profiili kohta, vahendab Ars Technica.

Uuringust selgus, et Vuze'i kasutajad laadisid küll digitaalset sisu tasuta alla, aga kuna nad kulutavad raha ka väljaspool internetti, sii on nad „ühed parimad Hollywoodi kliendid".

Uuringus küsitleti 693 Vuze'i kasutajat ja 606 tavalist internetikasutajat vanuses 18 - 44 aastat.

Üllatavaimaks tulemuseks oli see, et Vuze'i kasutajad ostsid rohkem kinopileteid ja DVD-sid kui keskmine internetikasutaja.

Keskmine Vuze'i kasutaja käis kinos aastas kaheksa korda, keskmine internetikasutaja aga kuus korda. Vuze'i kasutajad laenutasid aastas 9 DVD-d, tüüpiline internetikasutaja seitse. Vuze kasutajad, kes kahtlemata teavad, kuidas ühte või teist filmi alla tirida, ostsid aastas keskmiselt 16 DVD-d, tavaline internetikasutaja aga 13.

Vuze'i tegevjuht Gilles BianRosa sõnul pole tegelik probleem piraatlus, vaid filmitööstuse võimetus adekvaatselt turuolukorrale reageerida. Samuti on tema sõnul igasugune DRM-koopiakaitse mõttetu,  sest sellega kiusatakse ainult seaduslike kasutajaid.