See samm pole kumbagi keskkonda nõrgestanud. Otse vastupidi: kasutajaid aina lisandub.

Facebook teatas, et FB rakenduse kasutajaskond läheneb kahele miljardile, seevastu Messengeril täitus 1,2 miljardit. Viimane on juba võrreldav WhatsAppi tulemusega, mis on veel üks popp Facebookile kuuluv suhtlusäpp.

Facebookile kuulub teadupoolest veel fotode-videote jagamise keskkond Instagram, millel sai möödunud detsembris 600 miljonit kasutajat täis.

See on vägev number, kuigi jääb Facebooki teiste teenuste miljarditele alla. Instagram on siiski saavutanud oma alal olulise võidu: sellel on palju rohkem teatud aja järel isekustuvate fotode-videote kasutajaid kui põhirivaal Snapchatil, kelle pealt võimalus kopeeritud ongi.

Snapchatis luuakse isekaduvat sisu umbes 158 miljonit eksemplari päevas (andmed veebruari seisuga), Instagramis 200 miljonit. Kusjuures Instagramis puudus taoline võimalus veel mullu augustis.

Huvitav oleks teada, kui hästi läinuks Facebooki äppidel ilma Snapchati põhivõimalusi varastamata – vabandust, kopeerimata.